خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش تهویه مطبوع گرین، با تمرکز بر سه محور سرعت، دقت، کیفیت، اطمینان بخش خرید مشتریان گرین است. این خدمات که شامل گارانتی دستگاه ها، تعویض قطعات، تعمیرات جزئی و کلی، بازدیدهای دوره ای، سرویس دستگاه ها و… می شود، به صورت شبانه روزی و در طول ایام سال توسط ۱۸ عاملیت مجاز مرکزی خدمات در استان های کشور ارائه می گردد.

عاملیت های مجاز

خدمات پس از فروش گرین با رعایت فاکتورهای استانداردهای مدیریت کیفیت و خدمات از شرق تا غرب و از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم محصولات گرین است. لطفا برای آگاهی از لیست به روز عاملیت های مجاز تعمیرات در سراسر کشور، با شماره ۴۱۷۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

شکایات

فرم شکایات از طریق فایل زیر قابل دسترس است. لطفا پس از پرکردن فرم شکایات آن را به شماره ۴۱۷۴۹-۰۲۱ فکس یا از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال نمایید. (دانلود فرم شکایات)

نظرسنجی مشتریان

جهت ارائه خدمات بهتر و رضایت مشتریان، فرم نظرسنجی از طریق فایل زیر قابل دسترس است. لطفا پس از پرکردن فرم نظرسنجی٬ آن را به شماره ۴۱۷۴۹-۰۲۱ فکس یا از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال نمایید. (دانلود فرم نظرسنجی) 

همچنین می توانید هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما پیگیری نمایید.

تامین قطعات

خدمات پس از فروش گرین با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین بانک های تامین قطعه دستگاه های تهویه مطبوع در ایران، کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز جهت تعمیرات یا تعویض را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شبکه عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش و سایر درخواست کنندگان قرار می دهد.

با توجه به هدف خدمات پس از فروش گرین که مبنی بر جلب رضایت دائمی و تامین آسایش مشتری در تمامی طول عمر مفید محصول است، تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوران گارانتی محصول نیز از اهداف مهم و برنامه اصلی سازمان به حساب می آید. به همین منظور، موجود بودن قطعات اصل و با کیفیت دستگاه ها نیاز مشتریان در دراز مدت را برطرف کرده و اطمینان بخش آن ها خواهد بود.

گارانتی

تمامی دستگاه های تهویه مطبوع گرین، توسط شرکت پشم شیشه پارس گارانتی می شوند و ضمانت نامه های متفرقه از نظر خدمات پس از فروش گرین معتبر نخواهند بود.
جهت بهره مندی از خدمات معتبر خدمات پس از فروش گرین برای تمامی دستگاه ها، به نکات زیر توجه فرمایید:

۱- ارائه فاکتور خرید و شماره سریال دستگاه جهت خدمات گارانتی ضروری است.
۲- موارد اختصاصی ضمانت هر دستگاه با توجه به نوع محصول متفاوت است. لذا جهت اطلاع از موارد اختصاصی ضمانت دستگاه ها، با شماره ۴۱۷۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
۳- مواردی که مشمول ضمانت دستگاه ها نمی شود از این قرارند:
الف) در صورتی که متن ضمانت نامه و فاکتور خرید وسریال دستگاه به هر دلیلی مخدوش، ناقص و ناخوانا باشد.
ب) خساراتی که در اثر عدم دقت در حمل و نقل کالا و ضربه، حوادث طبیعی، استفاده نادرست و نگهداری غیر اصولی، گرد و غبار شدید، آتش سوزی، نوسانات برق سراسری و موارد خارج از استانداردهای تعیین شده، سهل انگاری مشتری و همچنین خرابی ریموت کنترل ناشی شود.
ج) در صورتی که نصب دستگاه بصورت نادرست و درفضایی نامناسب باشد.
د) در صورتی که دستگاه به دلیل عدم استفاده از محافظ ولتاژ برق استاندارد آسیب ببیند.

هشدار: این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضررهای جانی و مالی محتمل به علت استفاده غلط و نادرست را ندارد.

تذکر: نصب دستگاه در محل های غیر استاندارد که نامناسب یا آلوده به مواد شیمیایی، اسیدی و کلر باشد، مورد قبول نبوده و پوشش ضمانت را در بر نخواهد داشت.

 

اعطای نمایندگی مجاز

خدمات پس از فروش گرین، جهت پوشش هرچه بهتر مراکز خدمات مجاز خود در سراسر کشور، آمادگی جذب نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف را اعلام می دارد. لطفا پس از تماس با ۴۱۷۴۹-۰۲۱ و کسب اطلاعات لازم در مورد اعطای نمایندگی در شهر محل اقامتتان، فرم زیر را پر کرده و آن را به شماره ۴۱۷۴۹-۰۲۱ فکس یا از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال نمایید.

نرم افزار پشتیبانی خدمات پس از فروش

شرکت تهویه مطبوع گرین در راستای رضایت مشتری و خدمات پس از فروش بهتر و سریع تر از نرم افزار ویژه بهره می گیرد که نقاط قوت آن به شرح ذیل می باشد:

  1. کاهش هزينه هاي ارائه خدمات به مشتري.
  2. امکان مديريت متمرکز در خدمات پس از فروش ( اطلاع از اقدامات و شفاف سازي فعاليتهاي سازمان).
  3. خارج کردن خدمات پس از فروش از فرد محوري به سيستم محوري.
  4. استفاده بهينه از منابع موجود سازمان و افزايش راندمان واحد خدمات با بازنگري و بهبود فرآيند هاي خدمات پس از فروش، صرفه جويي در انجام فعاليتها و حذف چشمگير فرآيند رد و بدل کردن فرم هاي کاغذي.
  5. حفظ و بهينه سازي و توسعه روابط طولاني مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان خدمات.تهيه سريع و آسان گزارشات جامع، قابل اعتماد و مستند و نيز کمک به اخذ تصميمات صحيح بر پايه اين گزارشات.
  6.  استفاده از ابزارهاي ارتباطي، سرويس دهي و اطلاع رساني
  7.  کمک به بهبود راندمان واحد هاي ديگر نظير توليد و بازرگاني با ارائه گزارشات مستند از خدمات پس از فروش.
  8. ارتقاء سطح کيفي خدمات، افزايش ميزان رضايت مشتري و استفاده سازمان از اين دو به عنوان ابزار رقابتي دربازار.
  9. تهيه سريع و آسان گزارشات جامع، قابل اعتماد و مستند و نيز کمک به اخذ تصميمات صحيح بر پايه اين گزارشات.